KREDS’ ydelser

Det vi tilbyder

Vi håndterer det din forening har brug for

Ydelser tilpasset administrationen af haveforeninger

Vores administrative ydelser er særligt tilpasset administration af haveforeninger. Din forening kan selv vælge hvilke opgaver KREDS skal løse, og hvilke foreningen selv ønsker at løse. I vælger kun det I har brug for og betaler kun for den tid der til går opgaven. Bestyrelsen får månedligt tilsendt timerapporter og kan nemt følge med i, kontrollere og tilpasse omfanget af ydelser.
Denne prioritering gør det muligt for haveforeninger og andre foreninger at få dækket sine administrationsbehov af KREDS for meget lave omkostninger sammenlignet med traditionelle administrationsfirmaer.

Digital administration, løsninger og kommunikation

Hos KREDS Administration er digitale løsninger og digital administration i fokus. Alt skal kunne løses fra en computer eller en smartphone. Det nedbringer såvel tid som omkostninger og øger kvaliteten i administration og kommunikation. Dertil er der det miljømæssige hensyn i at nedbringe mængden af papir.
Som medlem af KREDS hjælper vi også din forening med at implementere digitale løsninger for at opnå let og smidig dialog og administration.

Klik i menuen for en beskrivelse af nogle af de systemer vi bruger i vores digitale administration af foreninger. De har alle fokus på pris, brugervenlighed og funktionalitet.