Godt nytår til alle medlemmer af KREDS Administration!

Vi håber, I er kommet godt ind i det nye år og er klar til at tage fat på de spændende opgaver og muligheder, som 2025 bringer. Hos KREDS Administration glæder vi os til endnu et år med godt samarbejde og fælles udvikling.

Dette nyhedsbrev sendes til alle foreninger, der er medlemmer af KREDS Administration, og har til formål at opdatere jer om aktuelle emner og kommende tiltag. Vi ønsker at holde jer informeret om de vigtigste nyheder og aktiviteter, der understøtter jeres arbejde i bestyrelserne og foreningerne.

2024 – Et år med vækst og forandringer

2024 var et historisk år for KREDS Administration. Hele 20 nye foreninger blev en del af KREDS, hvilket betyder, at vi nu administrerer 32 foreninger – primært haveforeninger. Denne betydelige medlemsvækst har nødvendiggjort nogle justeringer i vores organisation.

For at imødekomme de nye opgaver har vi udvidet vores team med to dygtige medarbejdere, Vijitha og Jonas, som mange af jer vil møde i forbindelse med administrationen. Begge har stor erfaring inden for administration og er allerede godt i gang med at hjælpe vores foreninger.

Vi er bevidste om, at så store forandringer kan medføre udfordringer, men med samarbejde og gensidig forståelse og tillid er vi sikre på, at vi sammen kan løfte opgaven. Erfaringen viser, at integration af en ny forening kan tage op til et år.  Vi arbejder målrettet på at sikre, at alle bliver godt integreret.

Velkommen til vores nye medlemmer

Til de foreninger, der er blevet en del af KREDS Administration i 2024, vil vi gerne sige et stort velkommen. Vi ved, at overgangen til en ny administrationsordning kan være en kompleks proces, men vi er her for at støtte jer hele vejen.

Overgangen er allerede godt i gang, men da processen involverer flere parter, kan der opstå forsinkelser – fx med betalingsservice og bankadgang. Vi arbejder målrettet på at løse disse udfordringer, men beder om tålmodighed og forståelse fra alle parter. Vi vil holde jer opdateret og vil holde opfølgende møder efter behov for at sikre en succesfuld integration.

Årsrapporter for regnskabsåret 2024

For de foreninger, der følger kalenderåret som regnskabsår, er vi i fuld gang med at udarbejde årsrapporter. Med cirka 30 årsrapporter gør vi vores bedste for at færdiggøre dem så hurtigt som muligt. Men husk at alle ikke kan forvente at have et færdigt udkast 1. januar.

Vi opfordrer alle foreninger til at planlægge deres generalforsamlinger så sent som muligt i foråret. Dette giver os den nødvendige tid til at udarbejde regnskaberne og samtidig håndtere de ekstra opgaver, der følger med de mange nye medlemmer.

Vi beder jer desuden om at meddele os, når I har fastsat en dato for jeres generalforsamling. Dette vil hjælpe os med at prioritere og planlægge vores arbejde bedst muligt.

Har I spørgsmål eller brug for hjælp, er I altid velkomne til at kontakte os – vi er her for jer.

Ny mailadresse til ejerskifte

Som noget nyt har vi oprettet en dedikeret mailadresse: ejerskifte@kredsadministration.dk. Denne håndteres af Vijitha og vil fremover være jeres kontaktmail for alle spørgsmål og opgaver relateret til køb/salg og registrering af nye medlemmer i foreningerne.

Uanset om det er bestyrelsen eller KREDS, der håndterer købsaftalerne, er vi klar til at guide jer sikkert igennem processen.

Vi ser frem til 2025

Med fælles indsats, tålmodighed og samarbejde kan vi sikre et succesfuldt år for alle vores foreninger. Vi ser frem til at fortsætte det gode arbejde sammen med jer i 2025!

De bedste hilsner,
KREDS Administration

Similar Posts