Om KREDS Administration
Hvad vi gør, hvem der står bag og hvem vi henvender os til
kort fortalt
Rundt om KREDS
KREDS Administration
Lad KREDS hjælpe din forening med lønninger, medlemsopkrævninger, restancer, bogføring, regnskaber, budgetter, digitale løsninger mv. Vi holder styr på de opgaver vi aftaler, og din forening får en hjælpende hånd fra en professionel og erfaren administrator. Vi bruger administrationssystemet ForeningLet eller det system din forening foretrækker.
Tænker administration anderledes
KREDS griber administration af foreninger anderledes an end traditionelle administrationsselskaber. Først og fremmest er vi organiseret som en nonprofit-forening med fokus på omkostningslet, digital og effektiv administration af din forening. Vi beskæftiger os med alle typer af foreninger, da de administrative opgaver er de samme. Vores mål er at minimere den administrative byrde i foreningen, ikke at skabe den.
Gør det jeres forening er bedst til
Gør det din forening er sat i verden for og lad KREDS løse de administrative opgaver i et effektivt samarbejde med bestyrelsen. KREDS består af dygtige personer og et bredt netværk med stor erfaring indenfor administration. Som medlem af KREDS, kan din forening opnå mange fordele med færre administrative omkostninger til følge. Nedbring mængden af interne kræfter der bruges på administration, som kan løses meget mere effektivt i et samarbejde med KREDS Administration.
mød os
KREDS’ bestyrelse
KREDS’ bestyrelse vælges på generalforsamlingen og består af personer som vælges internt blandt medlemmerne, eller eksternt såfremt disse personer besidder særlige kompetencer.
Jacob Hallas-Møller
og foreningsret.
kontakt@kredsadministration.dk
Ole Haslund
ole@kredsadministration.dk
Jesper Olesen
jesper@kredsadministration.dk
Irene Dahl
Kompetencer: Entreprise og boligrådgivning indenfor lejeret og ved køb og salg af fast ejendom.
Medarbejdere i KREDS
Kirsten Sjeldan har drevet en ejendomsadministration i 30 år. Stor erfaring med såvel andelsboligforeninger, ejerforeninger, gårdlaug og haveforeninger.
Rasmus Rye har arbejdet med boligadministration i mere end 15 år. Specialist i alt indenfor regnskab og økonomi.